Remaja DiRogol Datuk Tiri

Kes haruan makan anak sering kita dengar. Orang yang sepatutnya bertanggungjawab menjaga mereka di bawahnya sebaliknya menjadikan orang itu mangsa nafsu serakah.

Di Kajang seorang remaja berusia 15 tahun telah lari dari rumah dan membuat laporan di Balai Polis Kajang setelah tidak tahan lagi dirogol oleh Datuk tirinya sejak empat tahun lepas.

Datuk tirinya berusia 68 tahun. Apa yang terlintas di kepala anda dengan usia seorang lelaki berusia sedemikian? Inilah kes harapkan pagar pagar makan padi.

Bapa remaja tersebut dan ibunya telah kembali ke rahmatullah dan tinggallah remaja tersebut dengan adik-adiknya bersama bapa dan Datuk tirinya. Datuk tirinya akan menunggu apabila tidak ada orang di rumah sebelum mengunci mangsa bersama di dalam bilik dan memuaskan nafsu serakahnya.

Sebelum itu remaja tersebut mendiamkan diri dari pengetahuan sesiapa sehinggalha mengambil keputusan untuk melarikan diri dari rumah dan membuat laporan di Balai Polis.

Suspe telah ditahan dan reman oleh pihak polis untuk siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Jenayah. Semoga remaja tersebut akan mendapat pembelaan sewajarnya.

The Star Online

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s